iPhone alkalmazások indítás utáni hirtelen kilépésének megoldása


Nem tudom, hogy ki milyen gyakran találkozott a következő problémával, mindenesetre nekem a legelső dolgok egyike volt, amivel szembe kellett néznem, miután kezembe vettem az iPhone-t. A probléma a következő: nem tudunk belépni a gyári alkalmazásokon kívül semmilyen külön telepített alkalmazásba, mert az rögtön az indítás után hirtelen kilép, miközben fél másodpercre még láthatjuk a betölteni akaró alkalmazás logóját.
Külföldi fórumokon azt ajánlják, hogy töröljük le alkalmazásainkat, majd töltsük le őket újra. Nos, én megléptem ezt, tökéletesen is működött, amíg nem szinkronizáltam az iTunes-al. Ezután a probléma újra kezdődött, és ekkor kezdtem el gyanakodni, hogy itt valószinüleg maga az iTunes lesz a ludas.



Mint utólag kiderült, az iTunes-nak nehézségei támadnak a külsős gyártók iPhone-ra írt szoftvereinek a gépre történő szinkronizálásakor. Ezt a problémát úgy oldhatjuk meg, hogy az összes iPhone-unkon megtalálható alkalmazást letöltjük az iTunes-al is, az iTunes (App) Store-ból, bejelöljük a szinkronizálási beállításoban az alkalmazások szinkronizálását, elhelyezzük az alkalmazások ikonjait, majd szinkronizálunk, és csodák csodájára, a probléma meg fog szűnni.



A lényeg, hogy az összes telefonunkon megtalálható, és nem működő alkalmazás a gépen is meglegyen a szinkronizáláskor, és akkor minden bizonnyal ez volt az utolsó eset amikor ezzel a problémával találkoztunk...

Technikai adatok:
iPhone 3GS - 3.1-es szoftver - iTunes 9.0.1.8

0 megjegyzés: